Arvustus: Jeffree Star Androgyny

Õunõus, meigitooted, kas sa tahad mingi ilublogija nüüdsest olla? Hmm... oht on. Nii võib see vähemalt tunduda. Tegelikult olen enda jaoks lihtsalt meigimaailma avastamas ning nagu eluliste blogidega ikka, siis kirjutad sellest, mis elus parajasti toimub. Meeldib meik, meeldib pildistamine ja meeldib blogimine... seega mis sa kokku saad? Eks ikka ühe tootearvustuse. Seega keda selline asi ei paelu, siis ole hea, klõpsa postitus kinni, mitte ära tule ulguma, kuidas "vana mina" rohkem meeldis.

Kõik sai alguse sellest, et hakkasin juba jupp aega tagasi vaatama Jeffree Star'i Youtube'i kanalit. See oli vist ajal kui tal oli väljas ca 5 huulevärvi, millest tänaseks on saanud hiigelimpeerium. Kõhklesin ja kahtlesin juba siis kui ta enda esimese lauvärvipalettiga välja tuli. Paraku olid selle toonid natuke liiga julged minu maitsele ja tol hetkel ma tõesti ei olnud üle 5 korra silmavärvi üldse kandnudki (for riil, ma ei omanud ühtegi paletti veel üks kuu tagasi).


Nagu juba kirjutanud olen, siis tänu fotograafiale olengi rohkem hoogu juurde saanud, et ka ise meigiga rohkem katsetama hakata. Ja üha enam vaatasin erinevate iluvlogijate videosid tuubist ning nii see lumepall veerema hakkas. Ühel hetkel avastasin, et kaua ma ikka enda KULMUPUUDRIGA silmi värvin (mis muide ajas silmad kohutavalt vesistama) ja nii ma enda esimese paletti ostsingi.

See aga ei olnud Jeffree see sama palett, vaid hoopsi Make Up Revolutionilt. Jeffree toodete tellimiseks oleks ma pidanud omama krediitkaarti või mõnda muud vahendit, kuidas väljamaa asjade eest tasuda jaaaa ma ei viitsi sellise asjaga tegeleda (link). KUNIKS popsatas mulle Facebookis ette Jeffree foto, et Eestis on olemas tema toodete edasimüüja. Make My Day Shop (link) on täitsa ametlik edasimüüja, mida saate ka Jeffree enda lehelt kontrollida (mida ma tegin :D).


Lõpuks läks veel paar nädalat kuniks selle paletti ära julgesin tellida (tegelikult, kui lehe leidsin, ei olnud see palett neile müüki jõudnudki). Kooner minus ikkagi ei raatsinud, aga samas ei olnud ma selle toote kohta ühtegi halba videot näinud kus öeldakse, et see on HALB toode. Ja ilmselt andis mu sisemine fangurl ka selle lõpliku tõuke. Geenius mina tellis selle muidugi vahetult enne pikka nädalavahetust (isegi kiri tuli, et toodet on oodata 17. või 18. aprillil), aga minu suureks üllatuseks sain selle kätte juba kaks päeva pärast tellimist LAUPÄEVAL!


Minnes nüüd aga paletti enda juurde, siis koosneb see kümnest värvist. Eraldi ma nende nimetusi välja ei hakka tooma, sest... no need on igal pool piltidel kirjas :D Kuna mul ei ole väga kogemust teiste palettidega (paar tükki mis õel ja sõbrannadel olen katsunud ja see üks MR'i oma mul endal), siis muidugi ei saa ma nüüd niiiii hästi seda millegagi võrrelda. Aga kuna kogu aeg on korrutatud Jeffree värvide kohta, et need on väga "võised" inglise keeles buttery, siis täpselt selle sõnaga ma ausalt seda kirjeldangi.


Kui pigem eeldaks, et värv on ikka... puudrine, siis see on lihtsalt mõnus, pehme ja väga tugeva pigmendiga. Okei, oleneb muidugi värvist, aga nüüdseks olen kõikide toonidega mängida saanud ja mul ei ole ühegi kohta halba sõna. Frosting toon võiks olla palju suuremas aluses :D

Nii palju kui teiste arvutstusi olen vaadanud, kurdavad paljud, et toonid on justkui juhuslikult välja valitud. Mina aga vaatan seda paletti sama pilguga nagu ta enda esimest tutvustas. Ehket vaata neid nelja kaupa korraga ja täpselt nii saad juba aimu, mis kombinatsioonis saaks hea silmameigi teha.





Kuna tegu pidi olema "neautraalse" palettiga, siis eks paljudele jääb segaseks, et mis need sinised esiteks seal teevad. Tunnistan ka ise, et 10st värvist leian ma 100% 8le vähemalt igapäevast kasutust. Sinised jääksid pigem tahaplaanile, aga ometi on need mu silmis väga heaks lisaks saanud. Ütlen ausalt, et ma ei viitsi ainult pruunikaid toone kasutada, seega on mul kõik vajalik ühes palettis olemas.




See järgmine pilt on nüüd küll meigigurudelt ahvitud. Tegelikkuses ei näita see mu arust aga midagi. Ealeski ei tuleks ma selle peale, et sõrmega näiteks Dominatrixi silmale panna. Seega, et see nahale tõmmates natuke tükilisem jäi, ei näita selle värvi tegelikku olemust. Kuigi jah, eks sellelt pudiseb veidi rohkem värvi maha kui teistelt (nagu ka Swallow).


Ennast ei oska ma ikka veel pildistada, seega ei ole mul paraku mingeid normaalseid näidispilte siia lisada. Insta Story on see põhiline koht kus enda "aknapesumeiki" jagan. Täna näiteks läksin sellisega raamatukokku, aga kuna kannan prille, siis ei ole nii hästi vast mu "peomeigist" aru saada :D


Kui veel arusaamatuks jäi, siis ei ole tegu mitte kuskilt otsast (kahjuks) sponsoreeritud postitusega. Olen lihtsalt väga-väga rahul sellega, hoolimata krõbedast hinnast ja tean, et vähemalt jagub mul seda värvi päris kauaks. Tõeline pluss ongi see, et tegelikult läheb pintsli peale päris väike kogus värvi, sest see on tõesti hea pigmendiga. Ma ei imestaks kui varsti ka Jeffree esimese paletti ostaksin, aga hetkel olen enda pilgu seadnud hoopis Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palettile. Seda MMD Shopis veel ei ole... peaks uurima kas on tulemas.

6 comments:

  1. Anonüümne17.04.17 14:14

    Nii tuus! Olen ka praegu meigimaailma avastamas, seega hea meelega loen neid postitusi. Ise sellist meiki teha ei oskaks. :( Kui juba meigist juttu, siis äkki oskad mõnda head primerit soovitada, mis ka portreepiltide tegemiseks sobiks...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tore lugeda, et sellised postitused ka meeldiksid. Primerite maailm on ka mulle hetkel veel uus. Pregult on kasutuses Lumene matifying & pore minimizing primer, mis tõesti vähendab kenasti poore. Lisaks ostsin hiljuti NYX'i HD studio photogenic primeri. Natuke võtab punetust maha ja ideeliselt on võib-olla isegi okei, aga konkreetselt minu nahale see vist väga ei sobi. Mul on hiiglaslikud poorid, seega ma pean eelnevalt ka seda Lumene primerit peale panema.

      Kustuta
  2. Anonüümne17.04.17 17:52

    milleks siis linke lisada kui see pole sponsoreeritud???

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas see on mingi peenike huumor? :D

      Kustuta
    2. Hahaha, appi. :D Sponsoreerimata postitustele on vist karmid nõuded. :D

      Kustuta
    3. Tundub, et karmimadki :D

      Kustuta

 

Kuu loetuimad postitused