Varahommikused ......jutud

Kell pole veel kümmegi ja ma tahaks juba magama minna. O. on alates pühapäeva õhtust haige olnud. Algas see kõik köhimisega ja ega see väga muuks nagu muutunud ei olegi. Isegi nohu pole (süõ), ühel õhtul tundus, et oli ka palavik, aga kuna ta kraadimist väga ei armasta, siis jäi tollel õhtul kraadimata ja järgmine päev oli temperatuur tavaline. Ja siis täna varahommikul hakkas ta oksendama. Ehket nüüd tuleb see TMI koht, et kes ropsijuttu ei taha, siis häädaega!

Kõlab dramaatilisemalt kui tegelikult oli, aga tuli ta voodist välja, astus paar sammu edasi ja oksendas maha. Eile oli ta praktiliselt söömata, seega tuli ainult natuke vedelikku välja. Ehket kas mitte söömine ajab oksele? Äkki ajas lihtsalt suur köhahoog oksele (kuigi ta mu meelest ei köhinud enne seda nii hullult... aga mida ma ka tean - kell oli vaevu 5 hommikul). Nüüd aga sööb normaalselt, joob pidevalt ja selline nägu peas nagu oleks ainult külmetus. Nüüd ootangi, et kell saaks 10 ja ma saaks arstile helistada ning mitte haigusi enda peas välja mõelda.

Ise üritan siin enda fototöötlustega järjele saada, et enne uut nädalavahetust saaks kõikidele pildid üle anda... aga miks ma kogu aeg klientidele ütlen, et vahel võib minna kaks nädalat fotodega (olenevalt hooajast, vahel ka 3) - väikelapsega ei tea kunagi mis toimub, kas on terve, kas on haige?! Seega joon paar tassi kohvi, helistan Olli arstile, Oll varsti lõunaunne ja siis tööd tegema edasi!

PS! Arstile helistatud, ei osanud ta ka midagi selle ühe oksendamise peale öelda. Ideeliselt peaks ka kõht siis korrast ära olema kui viirus ja oksendas ta ju nii vähe. Paanikajaanika.

Oh ja ma olen oma mitu-mitu kuud (kui mitte AASTA) üritanud end kokku võtta ja endale ka Elva erinevatel Facebooki lehtedel reklaami teha (reaalselt ei julge!). Nii uskumatu kui see ka ei ole, siis ma pole seda veel teinud. Ei, ükskord vist jagasin ühte pilti seal, aga see vajus suht unustuste hõlma (kõige popim grupp on müügigrupp ja sinna postitatakse palju manti pidevalt... seega lähebki kaduma üldiselt). Ja siis tahtsin üleeile lõpuks postitada, ma olin seda fotot mitu päeva kokku pannud, lasknud sõpradel kommenteerida, et mida muuta... ja siis lisas üks teine Elva fotograaf enda reklaami ja ma loobusin endale reklaami tegemisest seal grupis :D

Imelik oleks ju suht päev hiljem ka enda reklaam üles panna. Või oodata üldse kuni jõulustuudio valmis on?! Ma ei ole tõesti mingi suurem turundusinimene.

2 comments:

  1. Tahaks nüüd seda reklaampilti näha😃

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Reklaampilt on tegelt palju öeldud :D Fotode kollaaž ja natuke teksti :D

      Kustuta

 

Kuu loetuimad postitused